Fotos y clasificaciones: Salomon Run Barcelona

Ya con la sensación de que, a trompicones pero sin ya marcha atrás, se está normalizando totalmente el retorno de todo tipo de carreras populares. Entre ellas, una de las más singulares y consolidadas en la ciudad es la Salomon Run Barcelona que se ha presentado este 2021 con algunos cambios necesarios por las restricciones, pero con el convencimiento de que cada vez más nos vamos acercando a esa forma de organizar y participar en las carreras tal y como eran antes de la pandemia.

Aquí os dejo las fotos que he hecho esta mañana en Montjuïc. Son un total de 6.000 fotografías divididas en nueve álbumes. Todas vuestras.

Y quiero  pediros disculpas por un error que cometí en el Consejos Exprés: comenté cómo era el guardarropas por la experiencia de pasadas ediciones sin tener en cuenta que este año era posible que debido a las restricciones por la COVID podría ser, como al final así ha sucedido, que no ofrecieran este servicio. Mil perdones. 

Fotos y vídeos en el grupo de Facebook

  • Lugar: Barcelona (Montjuïc)
  • Fecha: Domingo, 20 de junio (a partir de las 8.30).
  • Tipo: Mixta (asfalto, peatonal, camino de tierra, escaleras).
  • Distancia: 10 km 297 D+ (aproximados, no homologados).
  • Recorrido
  • Reglamento
  • Participación: 1750 inscritos (1.369 llegados a meta)
  • Precio:  17 €
  • Avituallamiento:
    • En carrera: km 5 (agua).
    • Meta: líquido y sólido.
  • Obsequio: Camiseta*.
  • Circuito: Intentando exprimir al máximo Montjuïc hasta la altura de la Anella Olímpica, combina zonas de asfalto con escaleras e incursiones por los parques. Bastante duro si no regulas de inicio.

*Que apoquinas con tu inscripción.

_

FOTOS BLOGMALDITO

Álbum 1 (primer km)

Álbum 2 (primer km)

Álbum 3 (km 2: av. Estadi)

Álbum 4 (km 2: av. Estadi)

Álbum 5 (km 7-8: Estadi)

Álbum 6 (km 7-8: Estadi)

Álbum 7 (km 7-8: Estadi)

Álbum 8 (km 7-8: Estadi)

Álbum 9 (km 7-8 Estadi)

_

Si me quieres seguir en Facebook

9 comentarios en “Fotos y clasificaciones: Salomon Run Barcelona

  1. Gran cursa, bona organització, lamentable comunicació (en cap lloc indica que no hi hauria guardarroba, normal que tu tb ho publiquesis així).

    • La veritat és que amb el tema de l’informació sobre el reglament i serveis a la web en trobaves ben poca, altres anys ho tenien una mica més treballat això.

      Salut, David

  2. Moltes gràcies per tota la feina fas! Impagable veure la cara de patiment a les fotos 😀
    Em sumo a la crítica de la falta d’avís de que no hi hauria guardaroba… Entenc que pugui ser una mesura presa pel tema covid, però no costava res dir-ho clarament a la web o en algun del correu que han enviat.

  3. Hola soc de Vilamarxant (Valencia), tinc que dir que malgradá el recorregut i segurament torne al any que bé, trobe a faltar la marca dels quilometres , i he repasat totes les fotos i no estem en cap…jooooo, erem 3 i la xica que ens acompanyava bá quedar la segona de la seua categoría…(junior).
    Bon reportatge…( bueno, casi bó)

    • Bon dia, Ciberio

      Abans de res, sense acritud i perquè quedi constància: això de les fotos és una feina totalment desinteressada (per ‘amor al arte’ i sense cap vinculació econòmica, jo no em guanyo la vida amb això ni ho busco) que faig per a que tots els corredors tinguin un record de les curses. Ho dic perquè quedi clar que no estic obligat a fer-ho i que si em foto a matinar aquell dia per pujar amb la càmera abans o en lloc de competir o em foto un sprint després de creuar la línia de meta per retratar a tota la resta de corredors que venen darrere meu és perquè m’agrada fer-ho, però tampoc espereu que estigui en l’obligació que tothom tingui la seva foto perquè no sempre ho puc aconseguir i, a més, tinc més vida que la de penjar-me la càmera.

      Dit això. Diguem en quina tanda, hora de sortida i dorsal estàveu perquè miraré de revisar les fotos a veure si us trobo.

      Salutacions

Deja un comentario