Fotos y clasificaciones: Cursa de la Roca Negra

Qué bien tener de vuelta a la Cursa de Muntanya de la Roca Negra de Sant Boi: a sus 21 km con sus picantísimos 1.300 D+ (hay sus buenos muritos y algunas bajadas que… vaya tela lo complicadas que son de trazar) y   su caminada y trail de iniciación de 10 km y 400 positivos (que tampoco está nada mal para comenzar, eh!). Una prueba desafiante y tremendamente entretenida que siempre deja buen sabor de boca.

Aquí os dejo 4 álbumes con todas las fotos (unas 2.000) que he hecho en los alrededores de Sant Ramon. Son todas vuestras.

FOTOS BLOGMALDITO

RESULTADOS

Fotos y vídeos en el grupo de Facebook

AH! CANAL DE BLOGMALDITO EN TELEGRAM
Y TAMBIÉN EN INSTAGRAM

FOTOS BLOGMALDITO

Álbum 1: Cursa (km 1)

Álbum 2: Cursa (km 3)

Álbum 3: Cursa (km 3)

Álbum 4: Caminada (km 1)

Blogmaldito en Facebook


Blogmaldito és un blog amb filosofia ‘Non Profit’. Què vol dir això? Que tinc com a principi que tots els continguts són vostres a condició que no feu un ús comercial i interessat d’ells. El que faig ho faig com a hobby i des d’una perspectiva de corredor popular per a la resta de corredors i amics que em trobo a les curses. Just per això, ni puc ni vull guanyar diners amb el córrer. No accepto invitacions, ni regals. No estic en venda. Per a mi ja és un regal que us molesteu en treure una mica de temps en llegir-me, en dir la vostra i parlar d’aquesta bogeria de flipats fent la cabra pels carrers i les muntanyes.

2 Respuestas a “Fotos y clasificaciones: Cursa de la Roca Negra

  1. Muchas gracias David

Deja un comentario