Fotos i resultats: Cursa Popular Les Santes

Amb ja 43 edicions a sobre, la Cursa Popular Les Santes de Mataró manté el seu esperit de prova atlètica de Festa Major amb tot el que això significa: ambient popular (oberta a tothom, ja siguis corredor o caminant, ja tinguis 1 o 100 anys), a preu ridícul (totalment gratuïta, i que duri), amb circuit cèntric que prefereix primar que sigui bonic al fet que sigui ràpid i, a més, i això és un extra, amb prou serveis per a pensar que no tenen res d’envejar a altres curses de pagament (guarda-roba, avituallament a mitja cursa en un 5k -poc usual-, fruita a meta).

Ja només falta que entre organització (més comunicació en aquest sentit per megafonia abans de sortir i posar cinta en punts crítics) i corredors (seguir el traçat correcte i tenir una mica d’empatia amb els vianants), comencem a assimilar que els carrers són tant nostres com dels veïns, i que això de pujar a les voreres el que fa és posar en perill tant a uns com als altres, especialment a la gent gran amb mobilitat reduïda. 

Aquí us deixo les fotos que he fet durant el matí. Són unes 2.000 i són totes vostres. 

FOTOS BLOGMALDITO

FOTOS Y VÍDEOS PAKO BEER

FOTOS CARLOS SÁNCHEZ

FOTOS I VÍDEOS AL GRUP DE FACEBOOK

AH! CANAL DE BLOGMALDITO A TELEGRAM
I TAMBÉ A INSTAGRAM

FITXA

  • Lloc: Mataró (Maresme)
  • Horari: Divendres, 28 de juliol (9.30)
  • Distància: 5,4 km
  • ¿Per a Marca? No
  • Participación: 1.450 corredors a meta
  • Recorregut
  • Reglament
  • Avituallament:
    • Km 3: aigua en got
    • Meta: aigua i fruita
  • Llebres: No
  • Calaixos de sortida: no
  • Extres: Guarda-roba.
  • Temps límit: 60′
  • RESULTATS

FOTOS BLOGMALDITO

Àlbum 1: Km 2

Àlbum 2: Km 2

Àlbum 3: Km 3


FOTOS Y VÍDEOS PAKO BEER

Fotos


FOTOS CARLOS SÁNCHEZ

Fotos


Blogmaldito en Facebook


Blogmaldito és un blog amb filosofia ‘Non Profit’. Què vol dir això? Que tinc com a principi que tots els continguts són vostres a condició que no feu un ús comercial i interessat d’ells. El que faig ho faig com a hobby i des d’una perspectiva de corredor popular per a la resta de corredors i amics que em trobo a les curses. Just per això, ni puc ni vull guanyar diners amb el córrer. No accepto invitacions, ni regals. No estic en venda. Per a mi ja és un regal que us molesteu en treure una mica de temps en llegir-me, en dir la vostra i parlar d’aquesta bogeria de flipats fent la cabra pels carrers i les muntanyes.


 

6 comentarios en “Fotos i resultats: Cursa Popular Les Santes

  1. ¡Hola David y compañeros!
    Como dices carrera muy bien organizada. Yo la he corrido nueve veces y siempre ha estado bien, pero cada vez van añadiendo aspectos que los corredores agradecemos (avituallamiento a mitad de carrera, fruta al llegar, guardarropa, inscripción previa, dorsal con chip,…). Además, gratuita y sin dejar de perder ese aire de carrera de fiesta mayor donde lo importante es pasar un buen rato.
    ¡¡¡Muchas gracias por las fotos!!!
    Vladi

    • La verdad es que sí, que es una carrera que no pierde su esencia popular y cada año le añade algo más que la sube de nivel en el aspecto organizativo y de servicios.

      Siendo gratis es un gran regalo.

      Un saludo

Deja un comentario