Fotos: Cursa de la Mercè

Vale, no ha salido el carrerón que esperabas… pero ni a ti ni al 80% de los que hemos participado hoy en la popularísima Cursa de la Mercè. El bohornazo de día (y que estamos volviendo al ruedo y a las piernas les cuestan arrancar) han marcado la jornada. Pero, oye, seguimos con los clásicos: saludar a los colegas, disfrutar de un circuito precioso por el centro de la ciudad y recopilar un buen montón de fotos propias y de colegas (como Pako Pota, Ariadna Clayton y el gran Carlos Sánchez) que han estado en diferentes punto del recorrido para sacaros con la mejor cara posible (si la agonía lo permite) . Mañana el ‘A Examen’, que hoy me toca ir a currar…

fotos y vídeos en el grupo de Facebook 

  • Lugar: Barcelona (Centro)
  • Hora: 9.00
  • Distancia: 10 km (homologado)
  • ¿Para Marca?  Sí
  • Resultados
  • Puntúa Lliga Championchip, Challenge BCN 10k, Dir Run, FCat
  • Liebres: 37′ –  40′ – 42′ – 45′ – 48′ – 50′ – 52′ – 55′  – 60′ – 65′ – 70′
  • Avituallamientos: Km  5,5, 8,4 y meta

Fotos Cursa de la Mercè

Álbum 1: primeros a liebre 52′
Álbum 2: liebre 52′ a 55′
Álbum 3: liebre 52′ a 60′
Álbum 4: liebre 60′ a 70′
Álbum 5: más de 70′

Fotos de Pako Pota

ÁLBUM 1: PRIMERA PARTE
ÁLBUM 2: SEGUNDA PARTE
ÁLBUM 3: TERCERA PARTE

 

Fotos Ariadna Clayton

ÁLBUM 1: SORTIDA
ÁLBUM 2: ARRIBADA

_

1846 Cursa la Mercè

Fotos Carlos Sánchez

ÁLBUM 1: PREVIA
ÁLBUM 2: SORTIDA
ÁLBUM 3: SORTIDA
ÁLBUM 4: SORTIDA
ÁLBUM 5: SORTIDA
ÁLBUM 6: EN CURSA

_

Más fotos y vídeos recopilados en el grupo de Facebook 

12 comentarios en “Fotos: Cursa de la Mercè

  1. Gràcies! Surto en algunes, molt xules (no de les teves, però sí de les altres). En el meu cas, he estat del 20%… això d’entrenar fort dóna resultats. He començat cansat per la cursa de divendres nit, però he pogut tirar bé i no he arribat a petar. Resultat 1 minut 40 per sota de la meva anterior MMP! 46’04» no és un temps impressionant, però per a mí, i més avui, sí que ho és!
    Com a curiositat… tant fer trail tant fer trail, darrerament… la a pujad aa Calàbria m’he adonat que havia accelerat enlloc de mantenir, quasi atrapo la llebre de 45 (de la segona sortida).

    • M’alegro que t’hagis trobat a les fotos. per desgràcia, tinc la reflex esptallada i porto massa temps discutint amb mi mateix si he de reparar-la o anar per una nova… Mentres vaig tirant amb una compacta que dona per molt poc…

      I, sobretot, moltes felicitats!!!! Ferr MMP després d’haver fet un altra cursa en tant poc temps diu molt de que estás ben fort.

      Salut

  2. Hola David, feina excelent com sempre, tant en l’info previa com amb les fotos! M’he trobat de seguida perque sabia que seria el darrer a les que vas fer a Gran Via sobre el km 2-3. Et vaig saludar tot flipant amb les arrencades que fas d’un punt a unaltre per fer les fotos! A banda sentia prop meu «mira, es el del Blog Maldito!» La fama! 🙂

    A mi em va anar prou bé, 46:12, que es a uns 20 segons de la meva mmp (a la BDN Running), s’ha notat que aquest estiu no he deixat d’entrenar i que vaig anar fort desde inici. La calor no l’he notada massa, potser pels entrenaments plens d’humitat i calor als vespres per Badalona. Organització i demés tot força bé. Bravo la Mercè!

    Una abraçada!

    • Hola Isaac,

      20 segons de diferència respecte a la teva marca tenint en compte la xafogor significa que estàs en molt bona forma i que a l’octubre en alguna de rapideta (Correbarri mateix) pots baixar molt el teu millor crono.

      Sobre les fotos… A veure si arreglo la reflex (o m’agafo una altra) perquè amb la compacta las fotos són massa reguleres…

      Salut!!

  3. Gracias David por todo tu esfuerzo. Me he encontrado en un par de tus fotos :-)!!!
    La cursa ha ido mejor de lo esperado. Después de más de un mes de lesiones y una vuelta a los entrenos «tranquila» en agosto me ha sorpendido mi tiempo… 51:53… se que no es nada del otro mundo pero teniendo en cuenta que la primera vez que me calcé unas zapatillas fue en febrero de 2018 y que hacía más de 20 años que no pasaba de alguna pachanga anual de barbacoa… no está mal
    Lo que más me ha sorpendido es hacer mejor tiempo en el segundo 5k (mis 3 mejores kilometros han sido del 8 al 10) y más teniendo en cuenta que en el paralel me sentía muerto…
    En definitiva, gran experiencia en esta primera vez en la Mercé (este año, todas las cursas son primeras veces)
    Ahora en 14 días Cornella (sin más pretensiones que disfrutar de la cursa de mi pueblo… que la Rambla creo que me pasará factura y no me dejará hacer tiempo) y el 14 de octubre al correbarri a ver si, por fin, consigo bajar de 50

    • Hola, Amador,

      Pues si te digo que la mayoría de los que corrieron el domingo acabaron bastante decepcionados con sus cronos (yo creo que la humedad afectó considerablemente), eso significa que estás mejor de lo que pensabas (más teniendo en cuenta que Paral·lel en el último km es una losa demasiado pesada) y que en mejores condiciones meteorológicas te puede salir una mejor marca.

      Cornellà es muy chula (quizá barro para casa, ojo): tiene un circuito puñetero pero de los que te entretienen y no te dejan confiarte nunca ya que ni debes salir a tope pero tampoc frenarte, toca regular en la subida pero tampoco pasarse en la bajada, en Almeda te puede tocar el viento, la vuelta a pista a tope… Muy guay.

      Correbarri? Ideal para romper el crono, ya verás.

      Un saludo!

  4. Buenos dias,un poco tarde pero muchas gracias por las fotos, gracias a ti tengo una buena cantidad de ellas, en esta ocasion te vi con mas tiempo y pude salir con una cara que no rozaba la agonia.

    • jaja, me alegro haberte sacado medio digno, y mira que tengo tendencia de colocarme en puntos cabrones del circuito donde la peña ya va muy justa de piernas!

  5. Bon dia, David. Gràcies per les fotos. El teu esforç mereix el millor dels reconeixements.
    Per cert, m’he trobat en un parel d’albums. Perfecte.
    Et vaig reconeixer al paralel, pero ja era massa tard per saludar-te.

    Consell: Repara la reflex 😉

    Ens veiem.

  6. gracies david per els anims arriban a la meta,fa temps que segueixo els teus consells i ara mhe fet seguidor ja definitiu,ajudes molt a preparar les curses.Aquest finde hi ha la cursa solidaria del arboç i anirem a ser solidaris fent lo que ens agrda que es correr!!!

    • L’agraït sóc jo, Manel, de que us passeu per aquí a llegir-me, comentar i que a més alguna de les meves parrafades us serveixi per preparar les curses.

      Passa-ho bé a l’Arboç!

Los comentarios están cerrados.